Onsdag

53.4 imorse. Inte så jävla bra, måste få igång min mage alltså. Den står helt stilla. Funderar på laxeringsmedel men det är nog dumt att börja med. Illa nog att jag spyr, jag behöver inte ännu en grej att bli knäpp över. 

Istället för att sova igår gick jag ut och sprang. Kunde springa cirka 2 kilometer innna jag blev helt spyfärdig. Började gå hemåt och efter ytterligare en kilometer var jag tvungen att ringa mamma så hon fick komma och hämta mig. Mådde jättekass och ringde henne i ren panik. Jävla skit, så sjukt pinsamt. Och det första hon börjar tjata om är maten. "Men Ella, äter du ordentligt? Du åt bara jättelite till middag igår" lalala så började hon tjata om att jag ska äta en ordentlig frukost och sen gå ut och springa på dagen istället för på kvällen.

Jaja, nu ska jag åka och träffa några vänner. Men först lite kaffe och kanske något att äta, beror på hur hungrig jag är.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-06-22 @ 10:21:35
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0