Dagens mat

Äcklig dag idag med. Orkar inte, har varit rastlös också. Bara legat i sängen. Bakade i och för sig, men ska dock sluta göra det för jag har inte så jävla bra självkontroll. I alla fall har jag mosat i mig följande idag:

50g frysta hallon
1 äpple
kakdeg (spydde)
3 kakor
½ kycklingfilé + ca ½dl coscos och max 1 matsked lättcrémefraiche med basilika och tomatsmak
1 flatbröd med übertunt lager lätt och lagom + salt

Känner hur feta mina ben är nu. Det är ett sånt jävla dilemma, på morgonen eller när jag är hungrig så kan jag känna att jag är helt okej, eller visst mina ben är alltid för stora men liksom att det kanske är okej att äta ordentlig frukost+lunch+middag. Men så fort jag äter något är det som att hela jag sväller upp. Så jävla vidrigt. Jag riktigt känner fettet på mina ben, min mage och min rumpa. Det är inte alls okej att jag ser ut så här, jag måste ner. Ska nog gå och sova nu för jag orkar inte med mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0