Alltså

Jag är så jävla värdelös alltså. Åt-spydde-åt-spydde-åt-spydde-åt igår. Jag var ledig hela dagen och det är som sagt livsfarligt. Annars brukar jag spy bara en gång om dagen, och det är på kvällen när jag kommit hem från jobbet. På dagarna går det bra annars, men det är på kvällarna när jag kommer hem (jobbar kvällar) som det brukar gå fel. Tittar på film och äter godis och sen går jag och spyr. Måste sluta upp med det, har börjat få ont i huvudet efteråt.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska äta, har hitills ätit en halv grapefrukt och en kopp kaffe. Lagom frukost. Måste packa idag också, åker på festival imorgon och jag vet inte hur maten kommer fungera där. Hoppas på att gå ner i vikt, så klart. Och kanske bli kvitt mitt sockersug lite. För det är för i helvete inte kul.

Just nu står jag rätt stilla i vikt, skulle vara intressant att veta vad jag skulle vägt om jag inte höll på och spy upp äcklet jag stoppar i mig. Fast förresten, det skulle nog inte vara ett dugg kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0