Torsdag

Nej för fan. Åt en halv grape till frukost, allt frid och fröjd där. Åkte iväg och gjorde lite ärenden med syrran och nu är  jag hemma igen och har precis käkat 2 rader choklad. Det var från en 200 grammare så det var inte lite nådigt, cirka 60 gram kanske. Hur äcklig får man bli? 318 kalorier där. Åh så jävla äcklig.

Ska i alla fall äta fiskbullar med sallad vid fyra innan jag åker iväg och jobbar. Sen en frukt och en sockerfri redbull precis innan. Efteråt får bli ett äpple och lite sockerfri blåbärssoppa eller något. Så jävla vidrig är jag. Näe jag känner sån jävla lust att hetsa nu alltså. Bara skita i allt, käka nutellamackor, winegum, choklad, chips ja allt. Men jag vet att jag kommer ångra mig och sen kommer jag vara slö på jobbet för att jag spytt. Lika bra att låta bli. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0