Onsdag

Jag har suttit ute i solen idag, det var skönt. Har ätit 100g äpple med kanel också. Ska äta lite fiskbullar med sallad sen innan jag åker iväg och jobbar. Tror bara att jag jobbar kort pass idag så det är skönt.

Annars växlar mitt mående helt sjukt mycket. Det är som en berg och dalbana, ena minuten känner jag total meningslöshet och andra minuten är det som att jag ska gå sönder innuti för att det finns så mycket jag vill. Men det är som att alltid när jag känner mig tillfreds så ska jag börja tänka för mycket och förstöra det. För vad spelar egentligen någonting för roll? Och det är lite läskigt att tänka så där ibland. Äh jag vet inte, allt är bara rörigt och jag vet inte hur jag ska få ordning på tankarna. Tänker och tänker och tänker men kommer aldrig fram till någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0