Ny dag nya tag

Jag har hittat en ny mat som känns okej, fiskbullar. 80 kcal/100g. Äter lunch nu, 200g fiskbullar och isbergssallad till. Känns lite jobbigt att äta lunch så tidigt för jag jobbar kväll vilket betyder att jag måste äta något innan jag jobbar sen också för mitt jobb är rätt krävande. Men jag ska åka iväg med några vänner om en timme så äter jag inte ordentligt nu måste jag äta något i stan och det känns inte bra. 

Aja, vi får väl se hur dagen blir, men just nu känns det stabilt. Jag tar med ett äpple och en banan ifall att. Har en tendens att få blodsockerfall nämligen och det är ju inte vidare trevligt. Jag orkar inte med mat jävla skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0