Intag och jobbig mamma

Äh fortsätter skriva ner kalorierna, liksa så bra. Har dock inte möjlighet att väga allt så måttar vissa saker.

100g äpple med kanel - 60 kcal
185g fiskbullar + isbergssallad + 42g morot - 185 kcal
1 banan - ca 150 kcal
1 sockerfri redbull - 7,5 kcal
1 äpple - ca 100 kcal
ca 3dl cola - ca 126 kcal
150g fiskbullar + sallad - 135 kcal
1,5dl blåbärssoppa sockerfri - 30 kcal
Totalt= ca 793,5 kcal

Okej, rätt mycket. Att dricka vanlig cola är så jävla o-okej så det finns inte. Helt totalförbjudet, kommer inte ihåg när jag drack läst med socker senast ens. Kändes dock som att jag höll på att svimma på jobbet, kunde inte gå iväg och ta mitt äpple heller för det var så sjukt mycket att göra, så jag tog det första jag såg. Och banan är väl inte heller så jädrans bra. Äckelfrukt.

Tänkte dricka lite blåbärssoppa innan jag ska sova sen också, kan inte sova om jag är för hungrig och jag måste sova för jag jobbar imorgon också. Förstår förresten inte varför jag har börjat vara hungrig, speciellt inte nu när jag ändå äter. Jaja, det är väl bara att vänta ut.

Förresten är det lite jobbigt att mamma börjat lägga sig i vad jag äter nu igen. Enligt henne kan man inte leva på sallad och fiskbullar. Hon sa att hon vet vad jag "håller på med" och att jag måste äta lite riktig mat. Så nu kan jag väl räkna med att hon kommer hålla koll framöver. Stör mig bara så jävla mycket på att hon alltid tror att hon vet hur allting ligger till. Det är så frukansvärt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0