Intag

Dom där jävla mackorna alltså. Sket i att käka fiskbullar och drack istället 2dl sockerfri blåbärssoppa och åt en liten banan innan jobbet. Var jätteseg och trött trots en sockerfri redbull. Det är som att jag går runt i dvala, mitt huvud vill liksom inte vakna. Ska dricka lite blåbärssoppa nu innan jag går och lägger mig så att jag kan sova ordentligt, kom inte så långt med packningen idag så får ta tag i det imorgon innan jag åker.

Hittade en bra sida idag att räkna ut kalorier på. Matdagboken.se, alla livsmedel finns inte och det är inte optimalt, men mycket finns. Och man kan hålla koll på vikten genom ett diagram som är bra. Räknade ut mina mackorna jag åt i det programmet, och varje macka va 201(!!!) kalorier. Så jädrans sjukt. I alla fall har jag ätit följande idag:

½ grapefrukt - 30 kcal
Winegum - 100 kcal
3 mackor med nutella - enligt matdagboken.se 603 kcal
2 dl sockerfri blåbärssoppa - 36 kcal
1 liten banan - 86 kcal
1 äpple - 70 kcal
2.5 dl sockerfri blåbärssoppa - 45 kcal
Totalt: 970 kcal

Åt och spydde 2 mackor och lite winegum, vet inte hur mycket som blev kvar men mackorna kom i alla fall upp. Räknar på att winegum för ca 100kcal blev kvar i alla fall. Nu ska jag dricka blåbärssoppa och sen sova. Har förhoppningsvis tillgång till internet även när jag är borta. Vore väldigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0