Hemma

Är hemma igen, eller kom igår. Spydde bara en gång när jag var iväg, det var en kväll jag var full och stoppade fingrarna i halsen. Varför vet jag inte, jag och några kompisar var på spelning och dansade. Började må illa men kunde inte avgöra om det var psykiskt eller om det var för att jag var för full. Gick iväg en bit och spydde och fick lite vatten. Sen blev det bra igen.

Maten har i alla fall gått bra, har inte ätit så värst mycket. Druckit hur mycket öl som helst därimot, så det väger väl lika. Jävla skit. Väger i alla fall som jag gjorde innan jag åkte ungefär. Nu är det allvar, om en vecka åker jag utomlands. Mindre än en vecka till och med, om 6 dagar ungefär. Usch fy tusan jag som är för tjock kommer må så dåligt att visa mig i bikini blääääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0