Gårdagen

Om man bortser från chokladen så blev det inte så tokigt igår ändå. Inte bra, så klart, men jag orkade med allt på jobbet och vara på bra humör när jag var med mina vänner på kvällen. Åkte till en vän som bor ute i skärgården och hälsade på igår nämligen, sov över och var kvar hela dagen idag. Jättemysigt har vi haft det. Igår åt jag följande:

½ grapefrukt - ca 40 kcal
60g choklad - 318 kcal
185g fiskbullar med sallad och 80g äpple - 200 kcal
1 banan - ca 110 kcal
2 äpplen - ca 160 kcal
1 sockerfri redbull - 7.5 kcal
Totalt: ca 835,5 kcal

Tänk så bra det hade blivit utan den där jävla äckelchokladen. Jaja. Ikväll kommer jag säkert svulla. Har redan spytt en gång idag (åt lite winegum) så får se om jag kan behålla det ikväll. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0