Frukost och snart åker jag

Jag ska åka alldeles strax. Hade gått ner lite till från igår så mackorna förstörde inte allt för mycket, dom bara visade att jag är svag och inte kan hålla mig ifrån tjockismat. Har i alla fall ätit frukost nu, vi hade ingen grapefrukt hemma så det blev 100g äpple med kanel + 1 dl sockerfri blåbärssoppa. Ca 75 kcal. Alldeles för mycket för frukost men det finns inget att göra åt nu. Är lite stressad. Hoppas innerligt att det finns internet på hotellet annars bli det jobbigt att hålla reda på allting. Kommer inte kunna väga mig på 9 dagar heller. Nej, nu ska jag tänka positivt! Det här kommer bli bra och jag ska inte (INTE) låta maten förstöra den här resan. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0